Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Monday, February 7, 2011

Satisfied.. Bua haha!

αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм,

jeng! jeng! jeng! here I come again.. baru je habis tengok Dream High tadi.. bua.. makaci kepada yang sudi baca belog saya yang x seberapa hebat ni.. korang memang the best of the best.. kiut2&hensem2 korang semua... (macam mengampu je kan? Xp) hua.. okay, bebalik kepada entri untuk hari ni.. okay, I'm so glad and satisfied today.. well, nak tao kenapa? kena la teruskan membaca kan kan kan??? ; ) hee.. gini, al-kisahnya saya sanggup batalkan kelas driving for 8 hours sebab nak ikut abah pergi hantar adek, Izzan g SMESH kat kay kay.. bua, agak lama gak mendaftar tadi.. seem my younger sister followed my steps. take a risk keluar rumah and stay kat hostel cuma bezanya dia ni masuk asrama penuh.. huhu.. whatever la.. x kesah.. but, a lil bit jealous.. xp.. actually bebalik kepada pelan asal saya nak g CP after check-in adek and tolong angkat bebarang dan luggage dia yang berat2 belaka.. oh, sungguh memenatkan.. but, nevermind cause kitaorang sisters and she helped me before masa check-in-out from hostel. memandangkan abah nak g jumpa kawan for business at his friend's office kat Karamunsing Capital, abah syorkan saya ni shopping kat Karamunsing je la.. xpe.. xpe.. saya terima je la syor abah tu.. and no regret cause what I've looking for ada kat Karamunsing and guess what, I spent my money under RM90.. hua, bangganye... ye la, duit kat dalam purse saya ada la dalam RM300++ kan.. hehe.. ok, nak tao what I got.. I got 2 shawls, 2 anak tudung and 1 inner shirt! ok la kan.. and I'm so satisfied cause I save more money and don't have to take risk beli barang secara on9.. harga pun berpatutan.. nyesal gak x beli terus colourful skirt tadi.. but its worth RM65.90..  hmm.. sebelum ni kalau saya ada duit dalam RM100-300 la kan.. mesti habis.. bebaru tu item yang d beli pun dalam 3-6 je.. hua.. asyik beli bebarang yang mahal & berjenama sangat tapi kualiti and rupa x la sehebat mana.. hehehe... I think it was my first time buy shawls... and its perfectly fit and match on me.. nanti saya upload gambar pakai shawl.. inspired by Yuna and kak Fatin Liyana ; ).. I love the way they use shawl.. gaya kn dengan begitu semart ; ).. kesimpulan entri hari ni, I'M SATISFIED.. I love the shawl's shop even kedai pertama saya pergi tu, saya digelar 'kakak' padahal orang tu jelas tua dari saya tapi xpa.. (actually sungguh sedih.. dalam kepala otak saya fikir 'tua sangat ke aku ni?!").. mungkin kurang pintar bersosial dan tengok orang kot.. pape je la.. hehehe... tapi kedai kedua saya pergi lebih bagos.. bagos dalam tengok orang dan lebih banyak pilihan! I like it.. kalau x silap nama kedai tu Faeza kot.. korang teenager (yang dewasa pon boleh) p la kedai tu.. harga berpatutan tapi korang kena pandai tawar-menawar (hehehe).. kualiti kain pon okayyy~.. bak kata orang Sarawak (ye la tu.. konon je) 'beres sih'~  hahaha! walau hujan x reti nak henti sepanjang otw balek kk-ranau tadi but its okayy (woi, rahmat tuhan tu! syukur alhamdulillah la) waka waka eh eh.. tetiba la pulak shakira punya lagu temasok.. haha.. okay, sampai disini.. nanti singgah la lagi ek..

No comments: