Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Friday, March 25, 2011

conflict of emotion

assalamualaikum,


perghh!!! lama jugak aku x update blog neyh.... =.=" [mcm haram!] conflict of emotion... hampehh.. result SPM pon dh kuar.. agak kecewa sbb aku x capai target... [toksahh tanya brp ek..]  ok, halnya bukan aku je yg kecewa comfirm umi abah pon kecewa... memang la lulus, credits but aku x puas hati.. org lain kat sekolah aku sume dpt result yg sgt2 meletup la katakan~ tahniah la kpd yg berjaya tp yg berjaya dgn jujur, percaya dgn usaha mereka... mana la tau kn.. hmm... remaja memang sukar nak faham kn? sampai aku sendiri pun x faham dgn diri aku sendiri... chill la kn, x dapat banyak A bukan maksud kta gagal.. ada org yg dapat banyak A pon masih jugak ada G kat slip amacam~ aku bersyukur tapi masih terkilan.. aku ni memang problem sikit kalau frust, frust sampai gila aku dibuatnya... hmm.. mum, dad thanks for your support... maaf sangat2.. saya akan berusaha dengan lebih baik selepas ini.. maaf...


"gagal sekali x bermakna gagal selamanya" ya betol! aku x gagal dalam SPM cuma gagal capai target... sekarang ni yang patut aku buat lupakan semua tu jadikan sebagai pengajaran... utk masa depan :) chill la kn.. sesuatu yang lebih baik menanti.. gee.. semua yang tejadi ada hikmahnya.. kelmarin aku test JPJ utk lesen P :) wee, awal aku bangun.. try awal tido mlm sebelumnya, siap tinggalkan rancangan favourite aku~ cehhh.. tp x apa.. guess what?! aku lulus test JPJ tuhhh... haha.. bangga .. biar la test jalan kat luar tu nyawa2 ikan je tapi tetap aku akan dapat lesan.. bukan gtu??? thanks allah.. alhamdulillah... biar aku masih frust, yang angin x tentu pasal ni... marah sana sini.. lol.. aku tahu aku sorg budak yg bertuah sgt2... brtuah sebab dpt parent yg baik, murah hati, penyayang.. hmm.. brtuah sbb masih ada kawan yg baik macam joyce, amy dan lain2 walaupun ada org lain yg benci sma aku dan cuba jatuhkan aku... bertuah sebab msh ada cikgu yg percaya sama aku walau ada sesetengahnya menganggap aku teruk, budak jahat.. hmm.. biar la.. hanya tuhan yg tahu... mungkin aku jahat but, hey! nobody's perfect in this world.. don't forget that...


okay, sampai cni saja update hari ni.. makache sbb sudi baca :) lain kali singgah sini lg ek :)







No comments: