Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Tuesday, March 29, 2011

when I get sick.. bellyache

assalamualaikum,

hmm.. short update for this 'blindly morning'.. insomnia.. pergh! haram! semalam lepas balik je dari KFC ngantok sangat bila nak tdo balik.. naaaahhh.. ambik kau.. mata 'owl' dah start.. pagi nanti tau la sape yg bakal dapat mata panda.. hahahah! ok, actually aku ni x la berapa nak sihat hari ni.. well... budak Julai la katakan.. lemah dari kesihatan perut (bacaan bulan kelahiran by  Dr. Fazillah Kamsah yg cakap ekkk).. xtau sama ada ini fact or fiction... memang aku ni kerap sangat sakit perut.. dari sakit perut kurang makan, terlebih makan (pon ada ekkk..) senggugut, nak datang bulan (this is the fact okay, be open-minded cket).. macam2 lagi lahhh... cian aku x??? toksah la nak cian2 ni... chill la kn.. baru sakit perut.. hehehe (temberang je minah ni..) but, biar sekadar sakit perut je pon dah mampu buat aku rasa macam nak mati.. kuasa tuhan.. org kata, kali sakit tu maksudnya penghapusan dosa.. kerap jugak aku ni sakit perut maybe coz aku ni banyak sangat buat dosa kot.. allah nak tunjuk kat aku la ni.. allahualam.. :) dush!




when i start get bellyache.. pelbagai ragam & karenah la kuar.. kalo dah kes camni kena cari laki yg sabarnya tahap malaikat (ceeehhhwahhh.. ada ke org cmni) ye la kn, xkn masa aku sakit nak marah2 aku pulakkk.. ingat aku ni apa ek? hewan??? no no no! out! oi, out tajok!! bha... sampai cni saja.. to be continue... 

p/s: credit tok pacikkk comel, Aizat.. hahaha.. teman aku chat pepagi buta ni... nanti singgah ci lg ek :) muahhh! much love from Ashlee Nursafirah.. 

No comments: