Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Sunday, April 10, 2011

man power

assalamualaikum,


ok, lama sangat aku x update belog ni.. malas yg teramat... but, gagahkan tangan ni nak menaip jugak utk update coz atok.. (aizat ;')) mintakkk.. tok, kalau kaw x baca, siap~ hahahaha
tadi, lagi aku tengah 'khusyuk' washing dishes yg berlambak kat dapur tu.. aku berfikir sejenak... till when aku nak camni.. dok kat rumah.. tido luar "tabii'.. bila orang siang aku malam dan begitu la sebaliknya~..
kat ruang tamu umah kecoh dengan jeritan, dan word WOW~  huh, ku sangka pe benda yg jadi rupa2nya abah dan adik2 aku tu lagi best tengok OPRAH.. Australia Advanture... best la Oprah ni.. pemurah.. kaya.. envy her but that's her luck, her destiny... terfikir jugak kepala otak aku ni nak jadi cam dia... hmm.. orang kata, there's nothing impossible in life since we work hard for it... dah la c Oprah tu sponser orang g Australia, she ask Microsoft Australia & HP sponser satu sekolah bertuah.. yg aku pon x ingat.. yg aku ingat, cekgu sekolah tu ckp kat Oprah yg bebudak kat sekolah tu minat giler kat Jay-Z... Jay-Z pon muncul masa cekgu dorang tu tengah asyik cakap2~... blah.. blah.. blah.. MAN POWER... Money is everything masa ni... betol ke x?


but, duit memang la duit.. bila dah kaya nanti jangan la lupa kat TUHAN... jangan sombong.. gunakan sedikit duit anda tu untuk kebaikan.. xde ruginya pon... siryes... duit kalau guna untuk kebaikan xkn kurang malah akan semakin bertambah.. bukan je dapat kebaikan kat dunia.. tp, akhirat pon dapat.. kan best~


hmm... bila aku dengar lagu DREAM HIGH comfirm naik semangat aku... the violin... impress me up.. lyrics? deep appreciation~ i'm actually kesian tengok negeri aku.. agak mundur.. tapi xda la teruk sangat2.. bab ni nanti masuk entri lain.. malas nak tulis kat cni.. atok aizat tu kat.. "15min macam 15jam".. hahaha.. ye la tok... nanti aku nak buat entri khas pasal atok... tunggu je la ek~ hahahah :'p

-sekian-

TO BE CONTINUE

No comments: