Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Sunday, April 17, 2011

pressure

assalammualaikum,

 helo losers.. hehehe.. (jangan ambil hati tau.. gurau jer).. okey, aku xtaw la apa angin aku memalam buta camni.. betol la... belom start masok memana IPTA/IPTS lagi dh pressure gilerr.. bebaik dh dudok kat rumah.. bole tekanan lg.. haish, pelik~ ok, ok.. korang tau x.. pressure dalam diri manusia ni actually more well-known as STRESS.. tipu la kalo korang cakap korang ni x pernah stress seumur hidup korang.. hmm.. aku baru je google tentang isu stress ni.. nak paham lebih lanjut la katakan.. x salah kn? ok, biasanya orang mengalami stress dan x mampu mengawalnya dengan baik akan mengalami masalah depress.. tertekan.. ok.. mesti korang confusehed.. what the heck?! apa bezanya stress dgn depress.. ok, well..  aku pon x sure la.. ni just opinion aku jer.. salah bagitau ek.. ok bebalik pasal depress.. dalam BM maksudnya tertekan.. tengok dari ejaan je dah tau bezakan.. ehehe.. tekanan&tertekan~ hmm.. for more info click word ni.. DEPRESS :) ok.. sekian sampai cni.. kalo aku rajin nanti aku buat part2 pulakkk coz aku pon tgh stress skrg coz xda hala tuju.. teruk.. parah dh aku ni.. hmm.. sabar, tawakal~

No comments: