Quotes

theres no fun in a perfect life. so make a risk. take a chance. go where the wind takes you. have fun.Blogger Widgets

moving

Sunday, May 8, 2011

ALHAMDULILLAH :)

ALHAMDULILLAH :)
google search :)
Assalammualaikum,
Helo Cuties!
dh lama jugak aku x update blog neyh :) hehehe.. syukur alhamdulillah kepada Allah SWT coz beri aku peluang.. aku rasa dh banyak kali dh Allah bagi aku chance untuk perbaiki diri & kesilapan aku tapi aku selalu jer separuh jalan.. bak kata pepatah, HANGAT2 TAHI AYAM! ish ish ish.. menyedihkan betul la aku neyh..patutnya aku ni buat ALANG2 MENYELUK PEKASAM, BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN!.. bebalik kepada bab yang aku "happy2kan" ni.. actually aku sangat2 bersyukur coz Allah bagi aku chance sambung belajar kat matrikulasi walhal result aku tu setakat okeehhh credit la jg semua subjek yang penting untuk course yang akan aku ambil :) sungguh luar biasa.. hehehe... tak kesah la dengan result UPU & form 6 tu.. aku x dpt pon x apa.. tapi, agak frustrated la cket kn coz takda pilihan selain matriks.. agaknya Allah memang suruh aku ambil matriks tu & usaha betol2 kali ni kat sna kalo x karang ada aku yg kena tendang kuar.. hahhaha! wehh, siryes lar -.- bila aku fikir2 balik pasal tawaran belajar ni, masuk matriks memang mampu bantu aku jimat duit.. ye la kn.. instead of burden my parents nak bayar tu ini untuk aku further study sedangkan adik2 aku pon sume masi sekolah.. banyak pakai duit.. dh tu kos sara hidup amatlah mahal.. minyak keta, rumah, expanses yg len lagi.. huhuhu.. susah3... 
well, 2 weeks from now aku akan jadi student balik.. masih kat tempat sama aku belajar dulu, which is LABUAN.. difference just sekolah dengan kolej, kelas, kelas tambahan dengan kuliah & kelas tutorial... huhu.. x sabar! aku excited! ahaha.. konon je tu...

 23/05/2011----> aku akan daftar diri tarikh neyh.. setakat ni aku dh buka akaun Bank Rakyat & bayar bayaran KML, which is about RM375... ---------> setahun! agak jimatlah duit parents aku cket.. hehhehe.. murah cket coz aku course Account :).. --->aku x minat pon tapi aku akan usaha! 

google search [KML]

guys, u know what! masa aku sekolah dulu, kerap jugak la aku ke sini atas urusan Sukan.. konon la aku ni antara atlit sekolah yang terpilih nak bertanding.. acara belapan pulak tuhh.. hahahah.. luar biasa... siapa sangka aku dapat further study kat cni :) alhamdulillah... 

p/s: korang yang baca blog nie memang best! jgn lupa click iklan :)

No comments: